Breaking News
बूढीगण्डकी नदीमा सुक्खा पहिरोपछि लेदोसहितको आकस्मिक बाढी    ||     दसैँकालागि उपत्यकाका यी ६ स्थानमा पाइन्छ ग्यास    ||     बूढीगण्डकीमा आएको बढीले अहिले सम्म कति गर्यो क्षती?    ||     बाढीका कारण ४१ वटा पुलमा पूर्ण क्षति    ||     नुवाकोट पुगे प्रधानमन्त्री शाह    ||     नुवाकोटका विभिन्न बाढी प्रभावित स्थानमा बिजुली आपूर्ति पुनः सञ्चालनमा    ||     टिमुरे क्षेत्रमा पुग्यो राहत सामग्री    ||     बाढी प्रभावित स्थलको निरीक्षणमा प्रधानमन्त्री शाह    ||     रसुवा बाढीका मृतकप्रति प्रधानमन्त्री बालेन शाहको श्रद्धाञ्जली, पीडित परिवारलाई सरकारको साथ रहने प्रतिबद्धता    ||     बाढीले त्रिभुवन त्रिशूली माध्यमिक विद्यालयमा ठूलो क्षति, विद्यार्थी भने सुरक्षित    ||    

श्रमिकको न्यूनतम पारिश्रमिक बृद्धी ।

  •   ३ वर्ष अघि | ३२ साउन २०८०, बिहिबार

साउन ३२, काठमाडौँ । श्रमिकको न्यूनतम पारिश्रमिक सरकारले बढाएको छ। 

श्रमिकको न्यूनतम पारिश्रमिक १७ हजार ३ सय रुपैयाँ पुगेको बिहीबार श्रम, रोजगार तथा सामाजिक सुरक्षा मन्‍त्रालयले राजपत्रमा प्रकाशन गरेको सूचनामा उल्लेख गरिएको छ ।

साउन १ गतेदेखि लागुहुने गरी मन्‍त्रालयले न्यूनतम पारिश्रमिक १७ हजार ३ सय पुर्‍याएको हो।

आधारभूत पारिश्रमिक १० हजार ८२ मा महंगी भत्तासहित १७ हजार पुगेको हो । न्यूनतम पारिश्रमिक यसअघि मासिक १५ हजार रुपैयाँ थियो। 

त्यसैगरी दैनिक पारिश्रमिक ६६८ रूपैयाँ पुगेको छ भने प्रति घण्टाको ८० रुपैयाँ छ  । 

  • न्युज बहार संवाददाता

थप